PRP Tedavisi CGF-CD34

Halk arasında kök hücre tedavisi olarak ta bilinen PRP tedavisi , bir kök hücre tedavisi değildir. Ancak dolaylı yoldan kök hücreleri aktive ederek etkisini gösterir. Hastanın kendi kanı yine kendisine verilmektedir, dolayısıyla herhangi bir hastalığın bulaşması söz konusu değildir. PRP hazırlanırken , hastanın kendi kanının dışında bir şey eklenmediği için güvenli bir uygulamadır.

Güvenli kitler kullanarak ve hijyen kurallarına dikkat edilerek yapılan uygulamalarda herhangi bir yan etki , olumsuzluk izlenmez.

PRP TEDAVİSİNİN YAPILMASI GEREKEN DURUMLAR
Trombosit sayısı yetersiz olan hastalarda,
Aktif enfeksiyon geçirmekte olanlarda,
Kanama hastalığı olanlar veya kan sulandırıcı ilaç kullananlarda Uygulama bölgesinde kanser bulunan kişilere bu uygulama yapılmamaktadır.

PRP uygulamasında,
. Alerji riski yoktur,
. Etkileri uzun sürelidir,
. Yeniden canlandırıcı ve yapılandırıcıdır,
. Kolay ve güvenli biçimde uygulanır,
. Yalnızca yeni kolajen oluşumunu değil, derinin tüm yaşamsal işlevlerini destekler .
. Kırışıklıkların ve çizgilerin giderilmesini deriyi “doldurarak” değil “gençleştirerek” sağlar.

PRP SONRASI ÖNERİLER
Uygulama sonrasında bölgede kızarıklık ve gerilme
hissi olacak, ancak bu durum tedaviye gerek duymadan kendiliğinden iyileştirecektir. Kliniğimizde PRP uygulaması sonrası yatıştırıcı ve nemlendirice özelliği olan maske kullanıyoruz. Uygulama bölgesinin 4-6 saat süre ile yıkanmaması, temizlenmemesi, uygulama sonrası 12-24 saat makyaj ürünleri kullanılmaması önerilir.

PRP TEDAVİSİ, MEDİKAL BİR UYGULAMADIR VE SADECE DOKTORLAR TARAFINDAN YAPILMALIDIR.

PRP NASIL ELDE EDİLİR
Sizden yapılacak uygulamaya yetecek miktarda kan alınır. Bu kan özel olarak hazırlanmış sistemlere konarak belli işlemlere tabi tutulur. Kan hücreleri dibe çöktürülüp üst kısımda trombositten zengin bir plazma sıvısı elde edilir.

Kliniğimizde elde ettiğimiz PRP solüsyonunu ayrıca ozonluyoruz. PRP solüsyonu ozonlandığında trombositleri daha çok aktive etmekte, aynı zamanda aktive olmuş trombositlerden daha çok büyüme faktörü açığa çıkmakta, PRP uygulamasının etkisini çok daha fazla arttırmaktadır.

PRP VÜCUTTA NASIL ETKİ EDER
Trombositler normalde insan kanında bulunan, kanın pıhtılaşmasını sağlayan elemanlar olup içeriğinde büyüme faktörü ve bazı doğal koruyucu maddeler içerir. Trombositten zenginleştirilmiş plazma sıvısı doğal bir ilaç gibi
etki gösterir. Vücudumuzda bir bölge hasarlandığında o bölgede büyüme faktörleri ve kök hücreler salınır ve iyileşme süreci başlar.

Trombositten zengin plazma sıvısı yani PRP solüsyonu cilde enjekte edildiğinde trombositlerdeki büyüme faktörleri, kollajen üretimini ve hyaluronik asit üretimini arttırarak yaraların iyileşmesi, kırışıklık ve akne izleri gibi cilt problemlerinin önemli ölçüde giderilmesini ve cildin kendini hızla yenilemesini sağlamaktadır.

OZONLU PRP İLE KENDİ KANINIZ KENDİ İLACINIZ OLUYOR
PRP son yıllarda giderek artan bir şekilde
Kozmetik ve Anti-Aging uygulamalarında,
Kas ve Eklem hastalıklarında,
Yaraların.çatlakların ve bedende bulunan tüm izlerin tedavisinde, Saç dökülmesinde kullanılan,diğer tedavilere kıyasla daha kolay ve doğal bir yöntemdir.
Dokularımızda herhangi bir hasar oluştuğunda kanımız, trombositleri bu dokuya toplayarak bir onarım süreci başlatır.
PRP uygulamasının amacı ise bu hedef dokuya kan dolaşımı ile taşınabilecek olandan çok daha fazla sayıda trombositi verebilmek ve hasarlı dokunun onarımını sağlamaktır.
Trombositten zenginleştirilmiş plazma sıvısı doğal bir ilaç gibi etki göstermektedir.
PRP hasarlı dokuya enjekte edildiğinde, trombositlerdeki büyüme faktörleri, kollajen ve hyalüronik asit üretimini arttırarak, dokuların iyileşmesini, kırışıklık ve akne izleri gibi cilt problemlerinin önemli ölçüde giderilmesini ve cildin kendini hızla yenilemesini sağlamaktadır.
Trombositlerin ürettiği bu maddelerle oluşturduğu etki sayesinde pek çok alanda kullanılmakta olup, FDA onaylıdır.

GENÇLİK VE SAGLIGIN SIRRI DAMARLARIMIZDA DOLAŞIYOR …

PRP tedavisi bir tür” ağrıyı baskılama” tedavisi olmayıp hastalığı tedavi etmeye yöneliktir.
PRP enjeksiyonlarından sonra birkaç hafta içinde iyileşme belirtileri gözlenirken ağrı yavaş yavaş azalarak haftalar içinde iyileşir. PRP yavaş ama kalıcı tedavi sağlamaktadır.

TEDAVİ AMAÇLI OZONLU PRP
Eklem kireçlenmeleri(Artrozlar )
Eklemlerdeki kıkırdak ve meniskus hasarları
Erken yaşta ortaya çıkan kıkırdak aşınmaları
Tenisçi dirseği , golfçü dirseği
Tüm tenden yırtıkları
Aşil tendiniti ve diğer tendinitler
İyileşmeyen yaralar
Cilt ve saç uygulamaları
Diş implantlarında
ve pek çok hastalığın tedavisinde PRP uygulanıyor.

PRP tedavisi, Yaşlanan toplum ile birlikte çağımızın en önemli sağlık sorunlarından biri haline gelen eklem kireçlenmelerinin tedavisinde diğer tedavilere güçlü bir alternatif, bazı durumlarda da destek olarak kullanılmaktadır.

PRP doğal ve kolay bir yöntem arayıp, cilt gevşekliğini çözmek isteyen daha parlak, canlı, yenilenmiş bir cilde sahip olmak isteyenlere önerdiğimiz bir tedavi.
Sizden alınacak azıcık kan, kocaman bir fayda olarak yüzünüze, elinize yada vücudunuzda yıprandığını düşündüğünüz her yere mucize olarak geri dönüyor.

ESTETİK AMAÇLI OZONLU PRP
Yüz Gençleştirmede,
Boyun ve dekolte kırışıklıklarında,
Göz çevresinde kırışıklıklarda, göz altı morluklarında,
Akne ve Diğer yara izlerinde,
El sırtı gençleştirmede,
Doğum sonrası ve vücuttaki diğer çatlak izlerinde,
Ameliyat izlerinde,
Saç dökülmesinde, Saç ekimi öncesi ve sonrasında, Lekelerin giderilmesinde kullanılmaktadır.

PRP TEDAVİSİ FARKLI ŞEKİLLERDE UYGULANABİLMEKTEDİR.
–    OZONLU PRP ,
–    DOLGULU PRP ,
–    MİKRO İGNELEME iLE PRP ,
–    MEZOTERAPİ TEKNİGİ İLE PRP UYGULAMA YÖNTEMLERİ VARDIR
OZONLANMIŞ PRP, KLASİK PRP’DEN ÇOK DAHA ETKİLİDİR.